ЯКА ВУЛИЧНА РЕКЛАМА ЕФЕКТИВНА?

Вулична реклама буває різних форматів. Але сказати, що якийсь один з них краще, ніж інші, було б неправильно. Немає таких носіїв реклами, які б могли підійти для будь-якої ситуації. Але можна ставити цілі, які будуть досягнуті при використанні певного рекламного каналу або їх комбінуванні.

ВИБІР РЕКЛАМНОГО НОСІЯ

Зовнішня реклама залежно від свого виду привертає і різну увагу. Якийсь формат притягає погляди споживачів більше, інший – менше. Одну і ту ж рекламну інформацію можна розмістити на різних носіях. І в одному місці вона притягне увагу споживачів, на іншому її просто не помітять.

Звичайно, треба дивитися на якість трансльованого споживачам контенту. Яскрава, помітна, креативна реклама здатна викликати сильний відгук. Але при розгляді одного разом же контенту на різних форматах, показники будуть різними. Було навіть проведено дослідження, яке показало, що найвищий відсоток впізнанності торгових марок дає реклама, що розміщується на цифрових носіях. Це медіафасади, відеоекрани.

ШИРОКЕ ОХОПЛЕННЯ АУДИТОРІЇ

Під час дослідження були отримані і результати того, чи є залежність між кількістю доступних рекламних конструкцій і охопленням цільової аудиторії. Результати були несподіваними. По логіці – чим більше рекламних носіїв, тим більше людей побачать інформацію. І чим більше встановлювати конструкцій з рекламою, тим вищим має бути ефект. Але, як виявилося, це не так. Результати опитування споживачів показали, що вони звертають увагу на:

  1. Білборди розміром 6х3 м.
  2. Сітілайты.
  3. Інші рекламні носії сітіформата.

ЯКА РЕКЛАМА БУДЕ ЕФЕКТИВНОЮ?



Якщо мета рекламної компанії – посилення бренду, варто застосовувати широкоформатні цифрові конструкції, до яких відносять медіафасади і відеоекрани. Якщо мета – впізнаваність продуктів торгової марки споживачами, можна вибрати білборди, сітілайти.

Можна використати в рекламній компанії відразу декілька медійних форматів. Але такий варіант підходить тим, у кого є значний бюджет на просування бренду. Якщо мета – оптимізація рекламного бюджету, варто вибрати варіант показу реклами в якомусь одному форматі. Але в цьому випадку не варто розраховувати на істотну ефективність рекламної кампанії. Краще всього показувати рекламу на декількох каналах, тоді вийде розширити охоплення і донести інформацію до великого числа споживачів.

Наша компанія “Укрсвітлодіод” − виробник світлодіодних екранів, які є сучасним і ефективним рекламним носієм. Наше устаткування має клас захисту IP65, що дозволяє його використати на вулиці у будь-яку погоду – зливу, холод, жару. Якщо ви не знаєте, якій вибрати led екран, які він повинен мати характеристиками, поставте свої питання нашим співробітникам. Вони допоможуть підібрати світлодіодне устаткування під ваші завдання, приймуть заявку на постачання дисплея і зорієнтують по термінах його складання і доставки.