ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ

Маркетологи здатні провести запуск рекламної кампанії всього за якісь хвилини, після чого навіть можуть відстежувати її результативність в режимі реального часу. Але при цьому є представники бізнесу, які стверджують, що бюджети на маркетинг витрачаються даремно. Через що так відбувається?

НЕПРОДУМАНА СТРАТЕГІЯ

Одна з проблем багатьох компаній – відсутність ретельно пророблений маркетингової стратегії. За ідеєю маркетинг повинен зачіпати всі відділи організації – від керівників, відділу маркетингу до служби доставки. Але трапляється так, що маркетолог працює сам по собі, не вникаючи в цілі та завдання підприємства. В такому випадку він просто не здатний запропонувати ефективні методи їх вирішення. Крім того, іноді буває так, що маркетолог просто погано розуміє бізнес, яким займається компанія. На які рівні можна розділити розуміння або нерозуміння маркетологом завдань підприємства:

  • Загальна кількість передплатників в співтоваристві. Співробітникові відділу маркетингу дають статистику із словами, що у конкурентів передплатників більше і треба їх обігнати. Але збільшення кількості передплатників не дорівнює підвищенню продажів.
  • Загальна кількість заявок на сайті або загальна кількість вхідних телефонних дзвінків. На цьому рівні співробітники організації вже починають розуміти, навіщо їх підприємству реклама. Але трапляється, що начальство не вважає необхідним посвячувати співробітників відділу маркетингу в плани розвитку компанії. Недосвідчений маркетолог не ставить ніяких питань і приступає до роботи, через що реклама і цілі компанії йдуть урозріз один з одним.
  • Цілі компанії і KPI тісно пов’язані з медіа-KPI. У маркетолога має бути розуміння, яким чином добитися підвищення позицій підприємства в його бізнес-сегменті, якщо це є довгостроковою метою.

МІСЦЯ, ДЕ ПОКАЗУЄТЬСЯ РЕКЛАМА

Досить часто маркетолог ставить питання, де розміщуватиметься реклама. Тільки після цього фахівець починає продумувати рекламне повідомлення для вибраного майданчика. Але досвідчений маркетолог ще на стадії підбору рекламних носіїв продумує, як можна їх все зв’язати в одну систему. При цьому добре, коли усі контакти звернення до цільової аудиторії можуть бути взаємно доповнюваними. Наприклад, добре доповнює один одного радіо і зовнішня реклама. Як це працює: автолюбитель стоїть на світлофорі, бачить рекламу на відеоекрані, а по радіо у цей момент чує пропозицію від компанії, яка розмістила на дисплеї ролик.

Маркетолог повинен звертати увагу на поведінку потенційних покупців. Він повинен вибудовувати їх моделі поведінки так, щоб люди, які можуть зацікавитися комерційною пропозицією, приймали рішення про купівлю або замовлення.

ОПИТУВАННЯ І ПРОВЕДЕННЯ АНАЛІЗУ

Маркетологи нерідко просто зациклені на знижкових пропозиціях, розпродажах. Але зараз ці прийоми в арсеналі всіх компаній, ринок просто пересичений ними. Компанії не можуть і не знають, як їм здивувати цільову аудиторію. Вони не вміють проводити опитування і аналіз думок споживачів. Нерозуміння своєї цільової аудиторії, відсутність знання ринку знижує рівень довіри до фахівців з маркетингу у керівництва.

Наша компанія займається виробництвом led екранів, які своєю яскравістю і чіткістю картинки привертають увагу споживачів і будуть ефективні у будь-якій рекламній кампанії. Ми випускаємо як вуличні, так і внутрішні світлодіодні дисплеї. Подзвоніть нам, і наші менеджери підберуть для вас екран з оптимальними технічними характеристиками і приймуть замовлення на його виробництво. Також ви можете залишити заявку на постачання устаткування через сайт.