РЕКЛАМА І ПАНДЕМІЯ

За заявами, які робили деякі аналітики, світ після пандемії COVID-19 колишнім вже не буде. Зараз, коли ситуація стабілізується, можна зробити перші висновки, наскільки реальний подібний прогноз.

ЩО ВІДБУВАЄТЬСЯ В РЕКЛАМНОЙ СФЕРІ

У зв’язку з поширенням коронавируса було відзначено, що знизилася кількість переглядів реклами. Це пов’язано з тим, що багато людей навіть після скасування карантину не виходять з дому. В результаті вони менше бачать рекламні оголошення. Але, незважаючи на це, зовнішня реклама залишається найбільш затребуваним засобом комунікації з потенційними покупцями. За статистикою на неї увагу звертають до 80% споживачів. Тому світлодіодні дисплеї і в цей складний кризовий час лідирують серед інших інструментів маркетингу.

ЯК ДІЄ ПОТРЕБИТЕЛЬ

Потенційні покупці стали більше звертати увагу на акції, знижки, уцінку. Це торкнулося не тільки проводяться магазинами сезонних розпродажів і знижкових цін. Якщо раніше реклама сприймалася як білий шум, то тепер вона, особливо транслюється в відеоформаті, стала корисним джерелом пошуку вигідних пропозицій. І якщо раніше людина не удостоював своєю увагою розповідає про акції та знижки новий відеоролик, то тепер дивиться його до кінця. Як підсумок, led-екрани, відеоборди стали найбільш актуальними інструментами пропозиції покупцям товарів і послуг. Ситуація, що склалася вельми незвичайна для представників бізнесу. Дороге світлодіодне обладнання стало практично найефективнішим варіантом просування товарів і їх марок. При цьому термін окупності лед-панелей знизився. Які ще зміни відбулися в поведінці споживачів:
  • підвищилася серйозність споживачів, про це говорить зниження кількості людей (з 65% до 52%), які добре ставляться до реклами з жартами, така поведінка пов’язують з тим, що в епідемію гумор в контенті не є доречним;
  • рівень вимог до реклами виріс, споживачів більше не виходить заманити буклетами, роздають біля станцій метро, ​​відеоролики стали викликати у споживачів більше довіри, так як їх створення потрібно приділити час, а також вкласти в зйомку гроші.
Якщо ви хочете залишатися в тренді, замовте світлодіодний екран для трансляції корисною споживачу відеореклами. Наші фахівці допоможуть вам з вибором і установкою led-дисплея.