ЯК ВПЛИВАЄ РЕКЛАМА В КРИЗУ НА СПОЖИВАЧІВ

Не так давно було проведено опитування споживачів, яких попросили розповісти, як на їх повсякденному житті відбилася криза. Опитування проводилося серед людей від 10 до 75 років. Результати підрахунку відповідей показали, що 87% опитаних скаржилися на безперервне зростання цін на товари, 16% нарекли на скорочення або повну відміну знижок, а ще 24% розповіли про зменшення зарплати.

ЯК ПОВОДЯТЬСЯ СПОЖИВАЧІ ПІД ЧАС КРИЗИ

У кризу більшість споживачів почали знижувати витрати. Найчастіше люди скорочують витрати за рахунок товарів тривалого користування. Але при цьому у кінці літа проходили сезонні розпродажі, в результаті споживачі стали економити менше. Про що це говорить – у людей є гроші, просто в умовах нестабільності вони їх стали витрачати обачно. Що стосується сфери обслуговування – тут споживачі доки економитимуть і найближчим часом. Люди намагаються економити на спорті, хобі, поїздках і відпочинку. Крім того, відмічено, що покупці стали рідше відвідувати супермаркети, вже не беруть все, на що падає їх око. Вони стали вивчати акції, намагаються не брати великі візки, коли приходять за продуктами. Крім того, споживачі стали віддавати перевагу магазинам біля будинку. Також за підсумками опитування стало зрозуміло, що люди перестали витрачати гроші необдумано:
  • 50% покупців стали ходити в магазин зі списком товарів;
  • 43% споживачів віддають перевагу продуктам по спецпропозиціях;
  • 37% стали займатися вирощуванням овочів і фруктів, а також рукоділлям.
Але все таки, незважаючи на кризу, люди готові відмовляти собі не у всьому. Багато хто досі придбаває дорогі товари, вважаючи, що краще узяти менше продуктів, але якісніше. Крім того, є категорія людей, які вважають, що криза надає можливості. Якщо до цього люди придбавали товари звичних марок, то тепер дивляться і на інші, якщо їх можна купити дешевше. В результаті вибір продукції нових марок виріс на 5%.

ВІДНОШЕННЯ ПОКУПЦІВ ДО РЕКЛАМИ В КРИЗУ

Проведений аналіз уваги споживачів до реклами показав, що стало помітне її падіння по усіх носіях. При цьому найбільше падіння помітне в зовнішній рекламі. При цьому вуличним рекламним носіям вдалося залишитися основним каналом комунікації із споживачами, її помічають більше 78% з них. Основні зміни відносно споживачів до реклами:
  • У кризу підвищився інтерес покупців до реклами на світлодіодних екранах, до вітрин магазинів. Багато людей вишукують акції і цінники із спеціальними пропозиціями.
  • Міра роздратування, що викликається рекламними повідомленнями, знизилася. Це сталося через те, що у зв’язку із складною економічною ситуацією поведінка споживачів змінилася. Тепер реклама стала покупцями сприйматися як корисне джерело відомостей про товари.
  • Знизився об’єм рекламних носіїв, які заволодівають увагою споживачів. Люди втомилися від великої різноманітності реклами. Крім того, вони навчилися ігнорувати ту рекламну інформацію, яку не хочуть сприймати.
Проведене дослідження показало, що на даний момент 27% споживачів сприйнятливі до реклами. Що важливе – втратила свою актуальність “смішна” реклама. Кількість споживачів, які до неї відносилися позитивно, знизилася і складає 52% замість колишніх 65%. Також виросли вимоги до контенту. Людям вже набридли постійні шаблони, особливо це помітно по інтернет-рекламі. Якщо ви шукаєте рекламний носій, який прихильно сприйматиметься покупцями товарів, виберіть світлодіодний екран. Це устаткування можна встановлювати на вулиці, усередині приміщення, транслювати на нім ролики, оголошення зі знижками на продукцію.