РЕКЛАМА НА ТАКСІ

Реклама на таксі завойовує все більшу популярність. Пов’язано це з поліпшенням якості послуг, пропонованих рекламодавцями. Також в деяких містах є обмеження за об’ємом рекламних носіїв, встановлених в центрі. Усе це створило сприятливі умови для розвитку реклами, яка монтується на таксі.

РЕКЛАМА OUT-OF-HOME

Розміщення реклами на автомобілях таксі – західний тренд. Але зараз їм зацікавилися у багатьох країнах. Така реклама затребувана, тому міцно займає свою частину рекламного ринку. Тим більше що таксі користуються багато споживачів, тому компанії використовують цей факт, поєднуючи зі своїми креативними задумками. Установка реклами на машинах має хороші показники обхвату. При цьому згідно з проведеними дослідженнями, найбільша концентрація таксі – в центрі великих міст. Вартість контактів з аудиторією, і що важливе – цільовий, низька. Тому вкладення коштів в таку рекламу ефективне. Формати реклами:
  • Світлодіодні екрани в салонах таксі. Невеликі за розміром відеопанелі забезпечують високу якість контакту споживача з рекламою. Це досягається за рахунок трьох чинників – споживача ніхто не відволікає від перегляду, наявність звуку, тривалість маршруту поїздки. Ще один важливий момент – люди, які користуються послугами таксі, платоспроможні.
  • Стикеры на стеклах. Така реклама розрахована на водіїв. У великих містах по дорогах їздять мільйони машин, тому наклеєні на задньому склі стикеры не виявляться непоміченими.
  • Світлові короби. Вони монтуються на даху машини і привертають увагу за рахунок підсвічування. Короби розташовані вище за основний рівень автомобільного потоку, тому добре помітні усім – пасажирам громадського транспорту, машин, пішоходам. Особливо добре помітний світловий короб вечорами, в темряві.

ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА

Щоб рекламна кампанія була ефективною, потрібні по-справжньому цікаві ідеї. Це має значення для будь-якого медійного каналу. Чим контент цікавіший, оригинальнее, тим більше споживачів його запам’ятовують. Крім того, практично усі елементи машини доступні для розміщення рекламних носіїв. Найчастіше не треба шукати і створювати спеціальний формат реклами для розміщення на таксі. Заднє скло автомобіля має пропорції, які схожі з рекламними щитами. Для світлодіодних екранів, встановлених усередині машини, можуть використовуватися типові відеоролики або матеріали, які розміщуються на білбордах. Максимальне залучення аудиторії, висока якість контакту із споживачем, широкі охоплення і невисока ціна – головні достоїнства, які властиві рекламі, розміщеній на таксі. І цей медіаформат може використовуватися для реалізації будь-яких завдань рекламної кампанії. Наша компанія пропонує виготовлення внутрішніх і зовнішніх світлодіодних екранів будь-яких розмірів. Для замовлення устаткування подзвоните до нас офіс і залиште запит у менеджера. Також ви можете отримати консультацію по світлодіодних екранах.