ТРЕНДИ ПРОСУВАННЯ РЕКЛАМНОГО БІЗНЕСУ

Сфера реклами – бізнес, в якому крутяться мільйони. І рекламодавцям важливо знати, які використати засоби для просування продукту або послуги, щоб отримати найбільший ефект і грамотно розподіляти грошові потоки усередині маркетингової кампанії. На сьогодні актуальні декілька трендів, які дозволяють добитися максимальної віддачі від реклами.

ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМА

Згідно із статистикою, останніми роками реклама в інтернеті набирає оберти. Наприклад, за даними 2017 року вона обійшла телебачення за розміром вкладених грошових коштів. І далі об’єми інтернет реклами тільки ростимуть. Ці показники свідчать про те, що використання цифрових технологій вигідне для бізнесу.

СОЦСЕТИ

Реклама в соціальних мережах теж показує стабільне зростання. Активність рекламодавців відзначається на усіх популярних майданчиках:

  • «Инстаграм»;
  • “Твіттер”;
  • “Фейсбук”.

Соцсети дозволяють налагодити хороший контакт з цільовою аудиторією. Крім того, за рахунок підтримки популярних блогерів, лідерів думок вийде більше грамотно таргетувати контент. Також збільшення кількості трансляцій відеороликів створює нові формати взаємодії між користувачами і рекламістами.

МОБІЛЬНІ ГАДЖЕТИ

Реклама на мобільних пристроях показує більш високі показники ефективності, чим по інших каналах. Реклама, вбудована в додатки, утиліти, ігри для гаджетів, дозволяє ненав’язливо доносити її до користувачів. Крім того, тривимірні банери, ролики, що транслюються в повноекранному режимі, істотно збільшують кількість показів. І якщо зуміти правильно застосувати можливості Big Data для вибірки цільової аудиторії, то можна отримати від реклами максимальну віддачу. Ще один важливий факт – ринок мобільної реклами щорічно зростає в середньому на 20 – 25%.

BIG DATA

Big Data проникає навіть в класичний формат реклами. “Big TV рейтинг” (система, впроваджена в 2017 р.) дозволяє синхронізувати час трансляції рекламних роликів в інтернеті і на телебаченні. Більше того, система дає можливість підібрати контент строго під цільову аудиторію. Big Data дозволяє впроваджувати систему аналітики в установку LED екранів, медіафасадів, в зовнішню рекламу.

ЗАГАЛЬНІ ФОРМАТИ ВІДЕО

З’являються загальні формати відео. Найімовірніше, що боротьба за цільову аудиторію на ТБ або в інтернеті приведе до об’єднання усіх каналів в одну інформаційну систему, яка стане мати загальну стратегію. В результаті рекламні кампанії запускати стануть одночасно на різних майданчиках – TV, Smart – TV, Youtube і при цьому у користувача буде можливість перейти на сайт рекламодавця по посиланню. Наскрізні переходи будуть для споживачів зручними, що приведе до зростання якісних показників.

ЗБІЛЬШЕННЯ РЕКЛАМНИХ БЮДЖЕТІВ В РЕГІОНАХ

Велика частина рекламодавців знаходяться в мегаполісах, але за статистикою рекламні бюджети в невеликих містах ростуть швидше. На думку експертів, це пов’язано з розумінням важливості онлайн реклами інтернет-компаніями, розширенням місцевих медіаринків успішними агентствами.

ВПЛИВ КОНТЕНТУ

Думка рекламістів – яскрава, цікава реклама буде на піку. Якісний контент стане чинити на показники ефективності реклами сильну дію. У тому числі, він впливатиме на індекс ROI.

Для запуску ефективної рекламної компанії чудово підходять сучасні лід екрани, які дозволяють транслювати відеоролики. Підібрати відповідний світлодіодний дисплей вам допоможуть наші співробітники. Вони порекомендують вам устаткування, яке підійде для показу відеореклами на вулиці, усередині приміщень.