РУХОМИЙ РЯДОК: ЩО ВИБИРАЮТЬ КЛІЄНТИ?

Вузькі світлодіодні дисплеї, використовувані для трансляції рядка, що біжить, часто вибирають підприємці для показу реклами. Відповідно до проведених досліджень, є кілька основних параметрів, орієнтуючись на які покупець робить вибір пристрою.

Ціна – якість

Головний критерій вибору світлодіодного екрана покупцем – ціна-якість. Будь-яка людина хоче придбати сучасне обладнання, але не переплачувати за вибраний пристрій. Ціна екрану для трансляції біжучого рядка залежить від декількох параметрів – колір, габарити, а також від наявності додаткових опцій.

Популярність кольорів

Покупці дивляться, яким кольором горять написи на лід панелі. Процентне співвідношення обираних кольорів:

  • червоний − 65%;
  • білий – 15%;
  • зелений – 10%;
  • жовтий – 7%;
  • синій – 3%.

Найчастіше покупці віддають перевагу дисплеям з червоними світлодіодами. Такий варіант вважається бюджетним, так як в силу своєї комплектації коштує найдешевше. Саме низькою ціною і обумовлена ​​популярність екранів з червоним світінням діодів. На другому місці – дисплеї з білими світловими діодами, на третьому – з зеленими. Устаткування з жовтими, синіми діодами непопулярно.

Популярні розміри

Виробники пропонують світлодіодні рядки, що біжать різних габаритів, але серед них є розміри, які найчастіше вибирають покупці:

  • 1,92х0,32 м;
  • 2,88х0,32 м;
  • 0,96х0,32 м.

При покупці пристрою необхідно грамотно оцінити його габарити. Краще придбати екран більшого розміру, ніж меншого. Рада фахівців – не замовляти дисплей, довжиною менше одного метра. На невеликій площі слова не стануть поміщатися повністю, що зробить незручним перегляд реклами споживачам, навіть може відштовхнути їх. Згідно зі статистикою, найпоширеніша довжина світлодіодним рядка, що біжить становить приблизно 1,92 м. Мінімально можлива висота дисплея – 0,16 м. Але краще, якщо цей параметр рядка буде хоч трохи більше. Якщо ширина буде 0,32 м, можна запускати на трансляцію текст в два рядки. Або можна одну з них використовувати для показу перехожим часу, дати, вуличної температури.

Додаткові опції

При виборі світлодіодних дисплеїв покупці звертають увагу на такі додаткові опції:

  • настройка – більш 80%;
  • наявність датчика температури – 30%;
  • наявність USB – 5%;
  • наявність Wi-Fi, LAN – 95%;
  • монтаж  – 20%

Покупців, що не цікавляться послугою монтажу, – 80%, тих, яким не потрібен екран з датчиком температури – 70%. Як видно зі статистики, більшість покупців цікавить наявність бездротового інтернету, можливість навчання користуванню програмою управління, а також вбудований датчик температури. На користь останнього є вагомий аргумент – на дані про температуру звертають увагу багато людей, за рахунок чого відомості про погодні умови дозволяють збільшити залучення уваги клієнтів до 30%. Монтаж світлодіодного обладнання покупці в основному довіряють компанії-виробнику. Це вірне рішення. Монтажем led дисплеїв повинні займатися професіонали. Підводячи підсумки, можна резюмувати, що основними параметрами підбору лед екрану є: барвлення світлових діодів, габарити дисплея, настройка, наявність додаткових опцій. Співробітники нашої компанії готові допомогти вам вибрати лед табло, якщо у вас виникли труднощі з підбором пристрої з влаштовують вас технічними характеристиками.