ЯК ЗАЛУЧИТИ КЛІЄНТІВ?

Щоб реклама привернула увагу споживача до послуги або продукту, вона має бути сучасною, якісною. Спроби роздобути клієнта побитими способами приречені на провал. Технології просування зараз розвиваються нестримно. Лідером серед них на сьогоднішній день є світлодіодна реклама. У чому її плюси:

  • Показ повноцінного відео
  • Якісне зображення
  • Чіткий звук.

Дослідження, які проводили маркетологи, свідчать, що люди запам’ятовують динамічну рекламу краще статичною на 90%. При цьому розміри реклами значення, що показується, не мають. Це може бути невелика вивіска у вікні магазина або величезний медіафасад. Вся справа – в русі картинки. Так чи варто вкладати засоби в застарілі види просування? Чи не краще використовувати світлодіодні табло і вивіски, щоб залучити клієнтів?

СВІТЛОДІОДНІ ЕКРАНИ І ВІТРИНИ

Звичайні постери і вивіски поступово витісняють LED вітрини і екрани. Але для того, щоб вони працювали, потрібно ретельно продумати рекламу. Вона не має бути банальною, солодкуватою. Вічно всміхнена сім’я, з апетитом що уплітає сніданок з ранку, вже набила споживачам оскому. Для залучення уваги клієнта потрібні незвичайні ролики, що запам’ятовуються. Такі, які викличуть емоції, віддрукуються в пам’яті. Крім того, по дослідженнях, яскраві написи на відеовітринах привертають увагу споживачів на 40% більше, ніж звичайні манекени.

ПЕРЕВАГИ СВІТЛОДІОДНОЇ РЕКЛАМИ

  • Інформативність. Текст і зображення на відеопанелі видно здалеку. Людина легко вважає інформацію про знижки, акції, що проходять в магазині.
  • Ефективність. Рух, зміни кадрів, яскравість – все це приковує увагу людей, що проходять повз світлодіодного екрана.
  • Стабільна передача кольору. Картинка на LED панелі добре видно незалежно від часу дня і погодних умов. Вдень, ввечері – відео буде добре помітно. Відстань, з якого видно картинку, – 150 – 200 м.
  • Постійна робота. Лед панелі не потребують відпочинку, можуть працювати цілодобово без перерв.
  • Низький рівень споживання енергії. Середня споживана потужність світлодіодних дисплеїв – 300 Вт / кв. м .
  • Будь-які розміри. Екрани збираються з модулів, тому їх розміри нічим не обмежені.
  • Робота при будь-якій температурі. Устаткування можна використовувати в регіонах з різним кліматом, воно здатне функціонувати в температурному діапазоні -40 .. + 50 ° C.
  • Тривалий експлуатаційний термін. LED дисплеї розраховані на 100000 годин роботи.

Якщо ви хочете придбати світлодіодний екран для показу реклами, замовте його в нашій компанії. Зателефонуйте нам або відправте повідомлення через сайт. Якщо у вас є питання, потрібна допомога в підборі пристрою, вас проконсультують наші фахівці.


Напишіть нам

-->