LED ЕКРАНИ В РОЗДРІБНІЙ ТОРГІВЛІ

Останнім часом споживачі стали все частіше замовляти товари в інтернет-магазинах. Вони вважають за краще робити покупки онлайн замість відвідування точок роздрібної торгівлі. Це відбувається через те, що покупці не хочуть здійснювати зайвих рухів. Натиснули кнопку – і купили товар. Але ситуацію можна змінити і заманити відвідувачів в стаціонарний магазин, якщо вони знатимуть, що там можна не лише придбати потрібну продукцію, але їм ще і запропонують якусь розвагу.

Установка в магазині світлодіодного екрану – ефективний психологічний прийом привертання уваги споживача. LED панелі у всьому світі показують високу віддачу від запуску на них рекламних кампаній. Їх використання дозволяє схилити відвідувача магазину до купівлі. За підсумками досліджень, проведених фахівцями з маркетингу, на підсвідомому рівні люди активно реагують на динамічні картинки.

Отримана таким чином інформація записується в підсвідомість, внаслідок чого, коли споживач бачить рекламований товар в магазині, він хоче узяти саме його. І це відбувається навіть у тому випадку, коли продукція йому чимось не підходить. Тому світлодіодні екрани, встановлені в магазині, здатні дійсно підвищити продажі.

ПЕРЕВАГИ СВІТЛОДІОДНИХ ДИСПЛЕЇВ З РЕКЛАМОЮ ДЛЯ МАГАЗИНІВ

  • Привертання уваги. Лед панелі завжди обертають на себе увага вуличних перехожих, відвідувачів магазину. Світлодіодне устаткування дозволяє транслювати яскраві рекламні ролики, через які доноситься до споживача потрібна рекламодавцеві інформація. Потім, бачачи товар в магазині, людина підсвідомо вибирає саме його.
  • Неможливість пропустити. Проігнорувати рекламу на лед панелі неможливо. Так влаштований мозок людини – він реагує на яскраві рухливі предмети. Тому споживач дивиться відеоролик автоматично. І фахівці з маркетингу уміють використати цю особливість сприйняття інформації покупцями.
  • Збільшення продажів товарів. Демонстрація реклами на лед панелях стимулює продажі. Про це свідчать попередні два пункти.
  • Підключення до інтернет мережі і простота управління. У led дисплеїв є можливість під’єднування до інтернету. Управляти устаткуванням можна локально або через мережу. Ще один плюс – можливість транслювати ту інформацію, яка може зацікавити споживачів в певний момент часу, при цьому можна міняти графік показів.
  • Вплив на ухвалення рішення про придбання товару. Лед екран дійсно впливає на прийняття споживачем рішення про здійснення купівлі. Головне, щоб рекламний ролик був заточений на цільову аудиторію.

Наша компанія “РСТ” займається випуском повнокольорових світлодіодних екранів, які чудово підходять для трансляції на них рекламних роликів для привертання уваги споживачів. Ми робимо відеоустаткування для установки на вулиці, усередині торгових відділів. Зв’яжіться з нами, якщо ви хочете підвищити продажі у своєму магазині, і замовте led екран відповідного типу і розміру.


Напишіть нам

-->