LED ЕКРАН І ЗВУК

Реклама з використанням зображень з’явилася порівняно недавно. Тривалий час вона була така, шо звучить. Ще пару століть назад по вулицях міст ходили глашатаї, котрі повідомляли жителям про важливі події. На ринках, ярмарках продавці голосно закликали клієнтів купити товар.

З появою радіо реклама видозмінилася, але суть її залишилася колишньою. Просто тепер звук лився з динаміків. І лише близько 25 років тому звукову рекламу змінила візуальна. Це були постери, встановлені на спеціальних конструкціях. І досить довго реклама залишалася статичною. Але зараз набирає популярність відеореклама, яка транслюється на різних пристроях, в тому числі на світлодіодних екранах.

ОСОБЛИВОСТІ СУЧАСНОЇ РЕКЛАМИ

Проведені дослідження показують, що картинка зі звуковим супроводом підвищує віддачу від реклами на 40%. Але при цьому аудіо присутній при трансляції всього на 2% медіаекранов. Через що таке відбувається:

  • монтаж аудіообладнання на відкритому просторі – складна, дорога і трудомістка робота;
  • на вулицях міст завжди шумно, через що зробити так, щоб звук ролика перекрив гул, що доноситься з усіх боків, складно;
  • звук реклами, що увірвався в загальну масу голосів і шуму, може дратувати перехожих, через що показ реклами не дасть очікуваного ефекту.

Із-за цих проблем звуковий супровід роликів в основному йде в закритих приміщеннях. Найчастіше це місця з великим скупченням людей, наприклад, магазини, аеропорти, вокзали.

Але все таки реклама поступово видозмінюється. У різних країнах створюються спеціальні мобільні застосування, що дозволяють переглядати контент медіаекранів із звуком. Для цього потрібно буде лише зробити декілька дій на смартфоне і звук, який йде разом з роликом на екрані, відтворюватиметься в навушниках. В результаті чоловік може бачити рекламу на медіаекрані і при цьому слухати, що в ній говориться, не заважаючи іншим перехожим. У автомобілістів можливість ознайомлення із звуковим контентом ще зручніша – досить набудувати в радіоприймачі, що стоїть в машині, потрібну частоту (FM).

ПРОГРЕС РУХАЄТЬСЯ ВПЕРЕД

Та все ж світлодіодні екрани із звуковою апаратурою можна побачити все частіше. Щоб адаптувати устаткування для трансляції звуку, в нього встановлюється вихід під аудіо. Щоб реклама звучала так, щоб її було добре чутно, потрібно правильно підібрати і налаштувати аудіо апаратуру.

Якщо ви хочете купити світлодіодний екран зі звуком для показу реклами або інших цілей, зверніться в нашу компанію. Наші фахівці допоможуть вам з вибором відповідного обладнання.


Напишіть нам

-->