ДОСЛІДЖЕННЯ ЦИФРОВОЇ РЕКЛАМИ

Учені з Великобританії, працюючі в компанії Neuro – Insight UK, провели експеримент, результати якого показали, що комбінування показів інформації на мобільних гаджетах невеликого формату і великих зовнішніх відеоекранах дозволяє отримати від рекламної кампанії, що проводиться, максимальну віддачу.

ЯК ПРОХОДИВ ЕКСПЕРИМЕНТ

Мета експерименту – визначення зв’язку різних медіа ресурсів в підсвідомості людей. Метод, яким користувалися учені в ході дослідження − сканування мозку. В результаті проведення експерименту фахівці вивчали, які виникали у людей реакції у відповідь на рекламу в засобах масової інформації на інтерактивних, відеоекранах. Проводилося дослідження з використанням томографа. Устаткування відстежувало імпульси в мозку, коли відбувалася на нього дія сторонніх подразників.

До початку експериментальних робіт фахівці з Великобританії були упевнені, технічні параметри цифрової зовнішньої реклами схожі з тією, що транслюється на TV. Крім того, дослідники вважали, що по своїй інтенсивності дії цифрова зовнішня реклама здатна допомогти рекламодавцям не лише підтримати цінність марки у свідомості цільової аудиторії, але і спільно вибудовувати ці цінності.

Співробітники Neuro – Insight захотіли зробити глибше дослідження, ніж інші аналітики. Вони захотіли з’ясувати, наскільки сильно проникає у свідомість людини цифрова реклама, а також розробити гіпотезу про те, що можливості цифрової реклами набагато більше, ніж звичайною зовнішньою.

РЕЗУЛЬТАТИ ПРОВЕДЕНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ

  • У свідомості громадян Великобританії читання друкованих ЗМІ і перегляд TV твердо асоціюється з перебуванням у себе удома.
  • Мобільні гаджети, цифрова реклама асоціюються з перебуванням людини за межами житла.
  • З’ясувалося, що людський мозок сильно прив’язується до контексту. Саме від нього залежить, який виявиться реакція на подразники різних видів.
  • Було з’ясовано, що при однаково оригінальному поданні реклами в цифровому форматі і при показі на телебаченні, ефективність від запущеної рекламної компанії підвищується.

Отримані результати експерименту стали чималим здивуванням для дослідників. Як з’ясувалося, є віддача від перегляду будь-якого виду реклами. Крім того, виявилось, що люди, які спочатку побачили ролик по телебаченню, краще реагували на рекламу в інших ЗМІ, ніж ті, які спочатку проглянули цифрову рекламу. І навпаки – якщо людина спочатку побачила цифрову рекламу, він надалі краще сприймав ролики в мобільних застосуваннях.

Як показало дослідження цифрова зовнішня реклама є ефективною. І один з оптимальних варіантів її показу на вулицях – на світлодіодних екранах, які забезпечують високу якість картинки, яка видно за десятки, – сотні метрів від місця розташування дисплея. Замовте LED устаткування для трансляції відеороликів і текстових оголошень в нашій компанії. Фахівці “Укрсвітлодіод” допоможуть вам підібрати світлодіодний екран з відповідними характеристиками.