ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА ТА ЇЇ ВПЛИВ НА КОРИСТУВАЧІВ СОЦМЕРЕЖ

Цікаве дослідження провели білоруські маркетологи. Вони провели опитування, завданням якого було визначити, як реагують споживачі на рекламу в інтернеті і офлайн. Результат виявився несподіваним – традиційна реклама виявилася не менш ефективною, чим в мережі. Більше того, в деяких ситуаціях вона показала навіть більш високі результати.

ОСНОВА ЕКСПЕРИМЕНТУ – РЕКЛАМА YOTA

Мобільний оператор Yota запустив рекламу на білбордах, постерах, телеекрані. У жодному рекламному носії не було інформації, що таке «Yota». Вивчили інтерес користувачів маркетологи та з’ясували, що люди, які бачили ролик або постер, шукали про провайдера інформацію:

  • 67% людин шукали додаткові відомості про Yota у пошукових системах, це відбувалося після перегляду рекламного ролика по TV;
  • 46% що бачили написи на постерах або вуличних білбордах відразу шукали інформацію в інтернеті;
  • 36% людин цікавилися провайдером після перегляду інтернет-реклами або в друкованих виданнях.

ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА ПРОВОКУЄ У КОРИСТУВАЧІВ ЗАХІД В “FACEBOOK”

Згідно з даними дослідження, кількість людин, що зайшли в соцмережу “Facebook” після перегляду зовнішньої і TV- реклами, практичний однаково – 38% та 40%. Це говорить про те, що ці два види рекламних носіїв – лідери по впливу на активність користувачів в соцмережах.

АКТИВНІСТЬ КОРИСТУВАЧІВ В INSTAGRAM

Цікаву активність показали користувачі “Инстаграм”. 25% що побачили зовнішню рекламу відразу після перегляду опублікували пост в соцмережі. Після перегляду ТБ-реклами це зробили тільки 22% користувачів.

Інші медіа інтернету, а також друкарська реклама показали нижчі результати. Після перегляду реклами в інтернеті пост в Instagram публікують тільки 19% користувачів, після читання друкарського ЗМІ – 14%.

ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА КОШТУЄ ДЕШЕВШЕ

У своєму дослідженні маркетологи з’ясували, наскільки ефективною виявилася реклама з економічної точки зору. Вони порівняли співвідношення її вартості та ефективності. Що вийшло:

  • витрати на онлайн-рекламу – 16%;
  • витрати на вуличні білборди – 17%;
  • витрати на ТБ-рекламу – 58%.

В результаті отриманих даних маркетологи дійшли висновку, що хоч телереклама і спровокувала максимальні переходи в соцети, але при високих витратах її не можна назвати ефективною. Кращі показники в співвідношенні “ефективність – вартість” у зовнішньої і онлайн реклами.

Світлодіодні екрани – сучасний варіант білборда, який показує не лише статичні картинки, але і відеоролики. Замовте в нашій компанії led панель, і ви зможете проводити ефективні рекламні кампанії. Для замовлення устаткування або отримання консультації зв’яжіться з менеджером компанії через сайт або по телефону.