ВПЛИВ ЦИФРОВОЇ РЕКЛАМИ НА СПОЖИВАЧА

Дослідження, проведене в 2008 році, показало, що 30 – 40% людей приймають рішення про вибір продукції певного бренду, знаходячись в магазині. Тому можна зробити висновок, що реклама, яка розміщена супермаркетах і торгових центрах, працює. Її ефективність вища, ніж у телевізійної, трансльованої по радіо, вуличної, розміщеної в друкованих ЗМІ. Вище показник ефективності тільки у реклами в інтернеті. Головна увага під час проведення дослідження була приділена світлодіодним екранам, які були встановлені в магазинах. На дисплеях регулярно транслювалися рекламні ролики, і дослідники змогли відстежити ефективність працюючого устаткування.

ЯК ПРОВОДИВСЯ ЕКСПЕРИМЕНТ

Дослідження було проведене за участю магазинів мережі Tesco plc, працюючих у Британії. У кожному з них (всього брало участь 100 торгових точок) був проведений монтаж 40 додаткових led вивісок, які були розміщені в різних відділах. При цьому в ході експерименту враховувалися такі показники, як:

  • вид рекламованої продукції;
  • характеристики товару;
  • розмір світлодіодного дисплея;
  • характер трансльованого контенту;
  • періодичність зміни інформації на екрані.

Після завершення експерименту було проведено порівняння продажів до і після дослідження.

ЯКИМИ ВИЙШЛИ РЕЗУЛЬТАТИ

Як з’ясувалося за підсумками дослідження, в продуктових відділах під час роботи світлодіодних екранів було зафіксовано підвищення продажів. У відділах, де реалізують непродовольчі товари, вони збільшилися трохи. Аналіз продажів по днях тижня показав, що пік покупок споживачами доводився на вечір буднів, уранці кількість активних покупців була нижча. Тривалість реклами, як з’ясувалося, теж має значення. Трансляція коротких роликів підвищувала продажі. Контент тривалістю 10 – 15 секунд збільшував продажі до 50%, по 30 секунд – всього на 8 – 9%.

З викладеного вище можна зробити висновок, що показ цифрової реклами в магазинах ефективний. І головна причина цього – у покупця є можливість відразу ознайомитися з товаром після того, як він побачив його рекламу. 

Наша компанія робить світлодіодні екрани різних моделей. Якщо ви хочете збільшити об’єми продажів у своєму магазині, замовте у нас led устаткування. Наші співробітники підберуть для вас дисплей, який буде оптимальний по розмірах і робочих характеристиках саме для вашого торгового відділу.