СУЧАСНА ВНУТРІШНЯ І ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА

Внутрішня реклама дозволяє притягнути в магазин постійних клієнтів, вона підходить для ефективного просування послуг, продукції різних видів. Ділиться внутрішня реклама на два підвиди – розташовану в громадських місцях і таку, що знаходиться усередині торгового майданчика. І якщо раніше як носії використовувалися стойки, підвісні конструкції, експозиції, тумби, то зараз все більше підприємців вибирають відеоекрани.

ПРИЧИНИ ПОПУЛЯРНОСТІ СВІТЛОДІОДНИХ ЕКРАНІВ

  • Високе розділення, що забезпечує відмінну якість трансльованої картинки.
  • Оптимальна яскравість, що забезпечує зручність перегляду ролика або зображення в умовах штучного освітлення.
  • Великий кут огляду, завдяки чому зображення добре видиме практично з будь-якого положення.
  • Можливість легко оновлювати контент.
  • Низьке споживання електричної енергії, що робить відеоекран економічним в експлуатації.
  • Тривалий експлуатаційний термін.

Ще одно перевага світлодіодного екрану – він привертає увагу споживачів одним своїм видом. Тому показ на нім реклами – вдалий вибір компанії, якій вимагається донести свої пропозиції до цільової аудиторії.

ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА І ЇЇ ОСОБЛИВОСТІ

Зовнішня реклама – один з популярних способів розвитку бізнесу будь-якого напряму. Розташовується вона всюди. Її монтують на дахах будівель, фасадах, павільйонах, стовпах. Але є варіанти розміщення реклами, які є найбільш ефективними:

  • Штендеры, вітрини. Розташовують їх біля офісу, торгового центру для залучення клієнтів.
  • Білборди. Зазвичай їх можна побачити уздовж доріг. Вибір такого місця не випадковий. В дорозі людям особливо зайнятися нічим, і вони звертають увагу на рекламні плакати.
  • Асфальт. Малюнки на тротуарах здатні притягнути покупців. Особливо, якщо вони оригінальні, нестандартні.

Але усі ці види рекламних носіїв вже стали побитими. Багато підприємців цікавить, чи немає нових варіантів. І в цьому випадку підійдуть вуличні світлодіодні екрани. Вони вже стали популярними, в чому немає нічого дивовижного. Це устаткування відмінно справляється із завданням донесення до перехожих інформації. Крім того, показувана на них реклама відрізняється яскравістю, вона виглядає помітно.

До переваг зовнішніх відеоекранів відноситься і легка зміна на них інформації, велика дальність видимості. Усе це робить їх ефективними в застосуванні.